  • Data: 2005-06-20 22:54:05
    Temat: Re: renta rodzinna a umowa o prace...
    Od: Tomasz Antkowiak <a...@o...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > no właśnie o to mi chodziło.
    > On w czerwcu kończy studia, w lipcu podejmuje pracę.
    > Rok akademicki zdaje się kończy się w czerwcu (różnie na różnych
    > uczelniach), czyli z renty rodzinnej będą nici jeśli nie zacznie się
    > uczyć gdzieś dalej. Nawet zwykła szkoła podyplomowa jest wystarczająca.
    > Byle tylko się uczyć.

    renta zostala przyznana do 30 wrzesnia, na podstawie zaswiadczenia z
    uczelni o wpisaniu na kolejny rok akademicki ktory to konczy sie wlasnie
    30 wrzesnia. dla przykladu moja siostra otrzymala decyzje odrazu na 2
    lata, (studiuje na AM i tam ich co 2 lata rozliczaja)

    prace bronil bede i tak we wrzesniu (do 30 czerwca oddam)

    --
    Tomasz Antkowiak
    antek VW 1500'66 Brown Sugar www.brownsugar.friko.pl