  • 11. Data: 2003-05-27 10:27:34
    Temat: Re: renta rodzinna
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Nie taki koniec, nie wszyscy by się z takim twierdzeniem zgodzili :)

    Wiadomo, ze nie, ale nie chce (nie chcialem) przedluzac dyskusji.
    Przynajmniej ja nie chce o tym dyskutowac na grupie - dlatego
    tak to skonczylem.

    Konrad

  • 12. Data: 2003-05-27 18:30:06
    Od: "Ako" <a...@a...com>

    Wlasnie dzisiaj dostalem od nich pismo, ze skoro
    sprawa jest juz w sadzie to nie moga mi odpowiedziec na pytanie.
    A pytalem o to, na podstawie jakiej ustawy wstrzymali mi rente. ;)

    Juz wiem skad biora sie psychole z siekierami i pilami lancuchowymi ;)

    Ako

  • 13. Data: 2003-05-27 19:26:03
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 May 2003 23:19:24 +0200, "Konrad vel Legislator"
    <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    [...]

    >Zycze szczescia, KOnrad.

    A skoro jestes zyczliwy :-) (bo zyczysz szczescia...) i problem
    potracajacy o podobne w swej materii zagadnienia, czy zechcialbys
    rzucic okiem na moj wczorajszy post "Emerytura vs renta" z godz.
    23:39:51 i skrobnac dwa slowa na temat - czy warto? Lub czy jest sens?

    --
    Adek