  • 1. Data: 2003-05-26 14:11:15
    Temat: Sprawa warta piwa :-)
    Od: k...@o...pl

    Witam Grupowiczów.
    Przez swoją głupotę doigrałem się sprawy w sądzie grodzkim, otóż zostałem
    złapany na gorącym uczynku, podczas spożywania alkoholu w miejscu do tego nie
    przeznaczonym. Było to piwo, dodam że jedno jedyne. No i zwiąku z tą sprawą mam
    prośbę. Czy mogłby mi ktoś podpowiedzieć w jaki sposób najlepiej by było bronić
    się przed atakami sędziny? Czy może ktoś miał podobną sprawę? Oj, poprostu
    szukam jakichkolwiek rad związanych z tematem.
    Uszanowanie

  • 2. Data: 2003-05-26 14:23:38
    Temat: Re: Sprawa warta piwa :-)
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sprawą mam
    > prośbę. Czy mogłby mi ktoś podpowiedzieć w jaki sposób najlepiej by było

    Jakie ataki sędziny?? Spuszczasz głowę, bijesz się w pierś i dostajesz jakąś
    cieńką grzywnę.
    I to by było na tyle;)

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-05-26 16:46:41
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Użytkownik' wyklawiaturzył/a w niusie
    0...@n...onet.pl taką oto treść:

    | Czy mogłby mi ktoś podpowiedzieć w
    | jaki sposób najlepiej by było bronić się

    Opisz zdarzenie. Jasnowidzami nie jestesmy.

    ->piotr

    ps. bedziesz sie bronil nie przed atakiem sedziego, ale przed wnioskiem o
    ukaranie policji/strazy miejskiej.

  • 4. Data: 2003-05-26 17:00:08
    Od: k...@o...pl

    Więc wyglądało to mniej więcej tak.
    Sobota, późny wieczór, idę z kolegami opustoszałym chodnikiem na imprezę
    urodzinową koleżanki. Ponieważ był spory kawałek drogi do przejścia
    postanowiliśmy kupić sobie po piwku na drogę, no i tak sobie idziemy , aż tu
    nagle słychać pisk opon, niebieski Polonez po zawróceniu " na ręcznym" wjeżdza
    na chodnik i zatrzymuje się przed mną i dwoma moimi kumplami. Wysiadają panowie
    policjanci i mówią : " Panowie wsiadają sami czy mamy pomóc ". ( Scena jak z
    filmu gangsterskiego pt. "Pojmanie Baraniny", a to za picie piwa, tu odemnie
    brawa dla polskiej policji).
    No i wracając do tematu, chciałbym jako linię obrony przyjąć fakt że na
    chodniku , na którym dopuściliśmy się tego haniebnego czynu nie było żadnych
    osób trzecich , a w całej ustawie z której paragrafu jestem oskarżony, chodzi z
    tego co wiem o demoralizujący wpływ na osoby postronne, które widząc pijącego
    człowieka same mogą zacząć pić ( to też jest niezłe, nie ? ). A w tamtym
    miejscu oprócz mnie i kumpli nie było żywej duszy oprócz później przybyłych
    policjantów.
    No i czy wystarczająco przybliżyłem zdarzenie, czy jeszcze nie napisałem o
    czym ważnym dla sprawy ???

  • 5. Data: 2003-05-26 17:44:42
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    pijącego
    > człowieka same mogą zacząć pić ( to też jest niezłe, nie ?

    To nie ma znaczenia i wcale nie jest niezle. To wykroczenie tzw. formalne,
    bezskutkowe -
    piles i to wystarcza. Najlepiej sie ukorzyc i dostaniesz 50zl grzywny, moze
    100. Wg
    mnie nic nie wskurasz - to nie amerykanskie filmy.

    Konrad

  • 6. Data: 2003-05-26 17:48:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uderzyć się w pierś i poprosić o najniższy wymiar kary. Jak będziecie
    wiarygodnie przepraszać, to nawet może się obejść bez grzywny i skończyć na
    kosztach procesu.

  • 7. Data: 2003-05-26 18:05:13
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    > Więc wyglądało to mniej więcej tak.
    > Sobota, późny wieczór, idę z kolegami opustoszałym chodnikiem na imprezę
    > urodzinową koleżanki.
    Odp. Domyślam się, że było po godz. 22, co powodowało, że zachowywaliście
    się cicho i spokojnie.

    Ponieważ był spory kawałek drogi do przejścia
    > postanowiliśmy kupić sobie po piwku na drogę, no i tak sobie idziemy ,
    Odp. Rozumiem, że nie byliście w rzucającym się w oczy postronnym osobom
    stanie wskazującym na przekroczenie spożycia zwyczajowej ilości piwa/ innych
    odpowiednich napojów

> [...]
    > policjanci i mówią : " Panowie wsiadają sami czy mamy pomóc ". ( Scena jak
    > filmu gangsterskiego pt. "Pojmanie Baraniny",

    Odp. Było to klasyczne zatrzymanie, z którego policja sporządziła trzy
    protokoły z zatrzymania (zatrzymane były wszak trzy osoby). W takim
    protokole podaje się m.in. przyczynę/podstawę zatrzymania.

    a to za picie piwa, tu odemnie brawa dla polskiej policji).
    > No i wracając do tematu,
    Odp. Właśnie, do tematu. Co było dalej ?

> [...]
    żadnych
    > osób trzecich , a w całej ustawie z której paragrafu jestem oskarżony,
    Odp. Skąd wiesz, że jesteś "oskarżony" ? Jaką kwalifikację prawną czynu
    zastosowano ? A co z pozostałymi dwoma kolegami ? Domyślam się, że
    otrzymałeś zaproszenie do Sądu Grodzkiego. Co tam napisano ?

    .
    > No i czy wystarczająco przybliżyłem zdarzenie, czy jeszcze nie napisałem
    > czym ważnym dla sprawy ???
    Odp. Zakładam, że opisujesz stan faktyczny (inaczej cała rozmowa nie ma
    sensu). Muszę jednakże przyznać, że Twój tekst/relacja sprawia wrażenie
    wybiórczej - że podajesz niektóre zdarzenia, inne dyskretnie przemilczasz
    (podkreślam, to jest wrażenie). Opisz więc dokładnie i rzeczowo przebieg
    zdarzenia, sytuację przed i po - bez własnych komentarzy, które do sprawy
    nic nie wnoszą.
    AR

  • 8. Data: 2003-05-26 19:17:59
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

> [...]

    | przybyłych policjantów. No i czy wystarczająco przybliżyłem zdarzenie,
    | czy jeszcze nie napisałem o czym ważnym dla sprawy ???

    Czego oczekujesz? Uniewinnienia czy lagodnego potraktowania?
    Przyznales sie?
    Co powiedziales policjantom?
    Miales robione badania alkomatem/alkotestem?
    Puszka zostala zabezpieczona?

    ->piotr

  • 9. Data: 2003-05-26 19:31:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl> napisał w wiadomości

    > Puszka zostala zabezpieczona?

    No jasne. A jak Ciebie zatrzyma policjant na przechodzeniu przez przejście
    dla pieszych na czerwonym świetle to żądasz fotki i zabezpieczenia
    sygnalizatora świetlnego ;))
    Co wy ludzie za świństwa pijecie??

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 10. Data: 2003-05-26 19:45:40
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Leszek' wyklawiaturzył/a w niusie
    batq0h$k9c$...@t...icpnet.pl taką oto treść:

    | No jasne. A jak Ciebie zatrzyma policjant na przechodzeniu przez
    | przejście dla pieszych na czerwonym świetle to żądasz fotki i
    | zabezpieczenia sygnalizatora świetlnego ;))
    | Co wy ludzie za świństwa pijecie??

    Zdziwil bys sie jakie to wazne (to z ta puszka).

    ->piotr