  • 1. Data: 2006-09-17 03:34:25
    Temat: interpretacja niescislej umowy najmu
    Od: a<p...@i...pl>

    witam, chcialbym zaopytac o jedna rzecz. w umowie najmu lokalu uzytkowego w
    jednym z paragrafow jest mowa o 3 miesiecznym okresie wypowiedzenia najmu
    przez najemce ( umowa zawarta na czas nieokreslony, moze zostac rozwiazana
    przez kazda ze stron z zachowaniem 3 miesiecznego okresu wypowiedzenia ). poza
    ta informacja niema zadnych dodatkowych tresci.
    zlozylem wypowiedzenie 4 sierpnia, zostalo przyjete, ale w potwierdzeniu dostalem
    date koncowa na 30 listopada. wedlug mnie wedlug umowy powinno to byc 4
    listopada. kto ma racje?
    dodam ze gdyby w umowie byl jakikolwiek dodatkowy zapis odnosnie tego, np. ze
    wypowiedzenie liczy sie od miesiaca nastepnego po zlozeniu dokumentu, zrobilbym
    to miesiac wczesniej. a taki zapis pozwala chyba na dowolna interpretacje przez
    wlasciciela lokalu? nie wiem jednak na czyja korzysc interpretuje sie takie zapisy?

    -> http://usenet.pomocprawna.info