eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne › rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
    From: "Jinks" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
    Date: Tue, 11 Mar 2003 00:30:02 +0100

    Witam!
    Mam następujący problem z pralką, otóż pojawia się w trakcie prania (
    średnio raz na trzy prania) błąd opisany w książce serwisowej jako błąd
    związany z niewłaściwą jakością prądu w instalacji elektrycznej (dokładne
    spadek napięcia poniżej 198V lub wahania częstotliwości), efektem
    wyświetlenia tego błędu jest resetowanie programu pralki.Serwis umywa od
    tego ręce twierdząc że to nie ich wina (nie dokonali nawet gruntownego
    przeglądu urządzenia) W karcie gwarancyjnej jest odnotowane sprawdzenie
    pralki .
    Chcę skorzystać z prawa rękojmi (pralka kupiona w październiku 2002 problem
    zgłoszony dwa miesiące później) ale co mam zrobić skoro serwis twierdzi że
    urządzenie jest sprawne?
    Ponad wszelką wątpliwość jestem pewien że jeżeli chodzi o jakość prądu to
    wszystko jest w porządku mam na to poparcie fachowców i zakładu
    energetycznego, zresztą żadne każde inne urządzenie pracuje sprawnie (w tym
    serwer włączony 24 godziny na dobę) Co mam zrobić w takim przypadku? 6 marca
    b. r. zażądałem w sklepie zwrotu pieniędzy podpierając się odpowiednią
    ustawą o rękojmii ale sprzedawca polega na zdaniu niekompetentnego
    serwisanta.
    Co zrobić w takim przypadku? Jak wyegzekwować swoje prawo?
    Pozdrawiam
    Jinks