  • 1. Data: 2002-05-02 08:20:30
    Temat: rekojmia na aparat GSM
    Od: "Jacek Olbrys" <j...@a...net.pl>

    Witam, wyslalem to porzednio na p.m.t.g, ale tam tematem wiadacym sa dzwonki
    oraz loga i nikt nie umie odpowiedziec, prosze wiec o pomoc Was.

    Witam,

    Jako, ze temat "Nokia 8210" zafascynowal mnie niezmiernie, szczegolnie zas
    stanowisko Nokii, a zwazywszy, ze aparatu tego specjalnie nie potrzebuje,
    postanowilem byc upierdliwym klientem.
    Raz juz dokonalem wymiany z tytulu rekojmii na nowy, ktory oczywiscie sie
    zepsul, bo cudow tu nie ma - kazdy zepsuc sie musi.
    Jako, ze jest to juz druga naprawa/wymiana z tytulu rekojmii wyglada na to,
    ze KC pozwala mi stawiac zadania. W szczegolnosci pozwala mi nie wyrazic
    zgody na naprawe i rozwiazac umowe. Tu zaczyna sie moje wieloczlonowe
    pytanie:
    - w regulaminie operatora napisane jest, ze telefon nie jest samodzielnie
    przedmiotem promocji, a jedynie czescia pakietu sprzedawanego wraz z
    aktywacja - czy w zwiazku z tym mam prawo rozwiazac z operatorem rowniez
    umowe o swiadczenie uslug bez ponoszenia kary?
    - pamietam, ze jest punkt w KC mowiacy, ze mozna rozwiazac tylko czesc
    umowy, jesli obie strony nie zostana w zwiazku z tym pokrzywdzone, czy latwo
    bedzie mi wykazac, ze brak telefonu z promocyjnego pakietu krzywdzi mnie
    jako strone i nie mozna na tej podstawie rozwiazac tylko umowy sprzedazy
    aparatu?,
    - czy jesli odmowilem zgody na dokonanie naprawy przy drugim zgloszeniu z
    tytulu rekojmii, proponujac (pisemnie oczywiscie) wymiane na inny model z
    doplata, to operator musi to potraktowac jako moje roszczenie z tytulu
    rekojmii i jesli nie odpowie w ciagu 14 dni, to mam prawo zadac
    zrealizowania mojego roszczenia?

    Z gory dzieki za odpowiedz
    Jacek