eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2006-10-17 07:47:22
    Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl>

    Schwester wrote:
    > Schwester napisał(a):
    >> gasper napisał(a):
    >>> Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    >>> news:eh1shp$oqm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >>>> Idź do sklepu, z pismem, że składasz reklamację z tytułu
    >>>> niezgodności towaru z umową (wzór znajdziesz w internecie) i każ
    >>>> sobie przybić jakąś pieczątkę z datą na swojej kopii.
    >>>
    >>> a może doczytaj, że on kupił na firme....
    >>
    >> upsss
    >
    > Dlatego wartym rozważenia rozwiązaniem przy tego typu zakupach jest
    > kupno "na paragon" i np. po 6 dniach testowania przyjście do sprzedawcy
    > po fakturę na podstawie paragonu.
    >

    Ale dlaczego, przeciez w przypadku rekojmi moge to chyba calkiem
    podobnie rozegrac (pisemna reklamacja, nie wiem tylko czy taki wzor tez
    jest w internecie?) i w dodatku jesli nie zrobia tego niezwlocznie to
    musza mi zwrocic koszta ktore poniose (np. wyporzyczenie laptopa).

    --
    Pozdrawiam,
    Blazej


  • 12. Data: 2006-10-17 08:01:03
    Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.10.2006 Schwester <j...@c...com> napisał/a:
    > Dlatego wartym rozważenia rozwiązaniem przy tego typu zakupach jest
    > kupno "na paragon" i np. po 6 dniach testowania przyjście do sprzedawcy
    > po fakturę na podstawie paragonu.

    O ile nie wylaczono rekojmi to ja bym nie rozwazal.

    --
    Marcin


  • 13. Data: 2006-10-17 15:29:20
    Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl>

    Marcin Debowski wrote:
    > Dnia 17.10.2006 Schwester <j...@c...com> napisał/a:
    >> Dlatego wartym rozważenia rozwiązaniem przy tego typu zakupach jest
    >> kupno "na paragon" i np. po 6 dniach testowania przyjście do sprzedawcy
    >> po fakturę na podstawie paragonu.
    >
    > O ile nie wylaczono rekojmi to ja bym nie rozwazal.
    >
    W jaki sposob (w jakich przypadkach) rekojmia moze byc wylaczona?

    --
    Pozdrawiam,
    Blazej


  • 14. Data: 2006-10-17 18:29:30
    Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Blazej Biesiada napisał(a):
    > W jaki sposob

    w umowie

    > (w jakich przypadkach)

    jeśli nie jest to umowa z udziałem konsumentów

    KG


  • 15. Data: 2006-10-18 18:10:07
    Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl>

    Schwester wrote:
    > Tak czy owak zanieś sprzęt do sklepu BEZ karty gwarancyjnej, bo wtedy na
    > 100% wyślą go do serwisu w ramach gwaranji.
    >

    Jeszcze tak sie zastanawiam, czy jesli zloze pisemna reklamacje
    powolujac sie na rekojmie (btw: lepiej samemu napisac czy poprosic o
    druk w sklepie?) to czy oddajac sprzet do naprawy (to w przypadku gdy
    sprzedawca nie wymieni sprzetu na nowy, nie wadliwy) musze dolaczyc do
    niego gwarancje?

    Wzglednie, co bedzie jesli te gwarancje dolacze (wloze do pudelka) i czy
    moga mnie do tego zmusic w sklepie?

    Jestem w 100% pewien, ze sklep sam usterki nie usunie, wiec bedzie
    musial sprzet wyslac do producenta/dystrybutora i zastanawiam sie czy
    gwarancja w tym przypadku ulatwila by im jakos sprawe. Tak sobie gdybam,
    ze jesli _nie dolacze_ gwarancji to wyjdzie na to najprawdopodobniej
    dostane nowy sprzet albo zwrot $. Dobrze mysle? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Blazej

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1