eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu › Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Date: Tue, 17 Oct 2006 09:47:22 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <eh21r6$op3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <eh0ggf$50$1@nemesis.news.tpi.pl> <eh1shp$oqm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eh1uj9$l$1@inews.gazeta.pl> <eh21dn$789$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eh21gq$789$2@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dub26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1161071270 25379 83.19.213.26 (17 Oct 2006 07:47:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Oct 2006 07:47:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Macintosh/20060909)
    In-Reply-To: <eh21gq$789$2@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:420323
    [ ukryj nagłówki ]

    Schwester wrote:
    > Schwester napisał(a):
    >> gasper napisał(a):
    >>> Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    >>> news:eh1shp$oqm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >>>> Idź do sklepu, z pismem, że składasz reklamację z tytułu
    >>>> niezgodności towaru z umową (wzór znajdziesz w internecie) i każ
    >>>> sobie przybić jakąś pieczątkę z datą na swojej kopii.
    >>>
    >>> a może doczytaj, że on kupił na firme....
    >>
    >> upsss
    >
    > Dlatego wartym rozważenia rozwiązaniem przy tego typu zakupach jest
    > kupno "na paragon" i np. po 6 dniach testowania przyjście do sprzedawcy
    > po fakturę na podstawie paragonu.
    >

    Ale dlaczego, przeciez w przypadku rekojmi moge to chyba calkiem
    podobnie rozegrac (pisemna reklamacja, nie wiem tylko czy taki wzor tez
    jest w internecie?) i w dodatku jesli nie zrobia tego niezwlocznie to
    musza mi zwrocic koszta ktore poniose (np. wyporzyczenie laptopa).

    --
    Pozdrawiam,
    Blazej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1