  • 1. Data: 2002-12-02 16:28:30
    Temat: rękojmia - auto używane
    Od: "FP" <h...@m...poznan.pl>

    Witam!

    mam pytanko odnośnie rękojmi na autko z komisu dilerskiego Opla.

    kupiłem niedawno Nexię, no i facio mi powiedział, że przysługuję
    mi 3 miesiące rękojmi (to jest na wady ukryte zdaje się, tak?).
    po miesiącu jazdy stwierdzam, że jest coś nie tak z instalacją
    LPG - czasem zaczyna tracić moc, obroty spadają, a jeśli zdarzy
    się to na światłach, to i silnik potrafi zgasnąć. gość z serwisu
    "Auto-Serwis" twierdzi, że to już pewnie zużycie reduktora daje
    o sobie znać, i zaleca jego wymianę (350 PLN). jeśli jest zużyty
    teraz, to i zapewne był zużyty w momencie zakupu.

    no i jak to teraz zgadać z faciem z Opla, żeby mi to uwzględnił,
    i żebym nie stracił 350... przynieść mu jakąś ekspertyzę z serwisu
    gazowego, czy jak? na słowo to mi chyba nie uwierzy...

    3 dni po zakupie wymienili mi na swój koszt dźwignie wycieraczek
    (coś tam nie stykało - nie działał tryb przerywany)

    pozdr,
    FP

  • 2. Data: 2002-12-03 09:02:54
    Temat: Re: rękojmia - auto używane
    Od: "Alex" <a...@a...com.pl>

> [...]
    > i żebym nie stracił 350... przynieść mu jakąś ekspertyzę z serwisu
    > gazowego, czy jak? na słowo to mi chyba nie uwierzy...

    Prawo naturalne jakby stwierdza, że zużycie to może być stan naturalny
    obiektu uzywanego.
    Tego rękojma zapewne nie obejmuje.
    Wady ukryte to jednak cos innego...

    Alex

  • 3. Data: 2002-12-03 10:08:09
    Od: "cataztrof" <eeyore_@BEZ_TEGO_wp.pl>

    "FP" <h...@m...poznan.pl> wrote in message news:asg1md$gt8$1@topaz.icpnet.pl...
    > Witam!
    [...]
    > go?ć z serwisu
    > "Auto-Serwis" twierdzi, że to już pewnie zużycie reduktora daje
    > o sobie znać, i zaleca jego wymianę (350 PLN).

    Pogadaj z innym gazownikiem - moze (prawdopodobnie)
    wystarczy wymiana membrany - max 40-50PLN

    PZdrwm

    Woocash