  • 1. Data: 2003-09-24 19:15:08
    Temat: rekojmia
    Od: "Marcin" <jawa_(-at-)_@hm.pl>

    Witam,
    Czy ktos sie orientuje czy cos sie zmienilo w ustawie? bo kiedys gdzies taka
    plotke uslyszalem ze ma zostac wycofana.?

    Jesli sie nie zmienilo to moze ktos podac jakis paragraf na podstawie
    ktorego mozna zwrocic towar (oczywiscie nieuszkodzony) bez zadnych
    konsekwencji (i w jakim czasie) bez \ sluchania wymyslen sprzedawcow ze
    akurat ten towar nie podlega rekojmi...

    --
    UWAGA:
    Adres antyspamowy... przy odpowiedzi bezposrednio

    Marcin.

  • 2. Data: 2003-09-24 19:29:09
    Temat: Re: rekojmia
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    przy spzedazy konsumenckiej rekojmia zostala zastapiona "zgodnoscia towaru z
    umowa" . termin do realizacji uprawnien wydluzony zostal do 2 lat. Niestty
    nie pamietam art

    pozdr
    Lukasz

  • 3. Data: 2003-09-24 19:39:51
    Od: "Marcin" <jawa_(-at-)_@hm.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > przy spzedazy konsumenckiej rekojmia zostala zastapiona "zgodnoscia towaru
    > umowa" . termin do realizacji uprawnien wydluzony zostal do 2 lat. Niestty
    > nie pamietam art

    znaczy sie ze mozna oddac sprzet ?
    pytam bo kolega nabyl w supermarkecie pada do konsoli i cos mu sie nie
    podoba po jest niewygodny czy cos tam takiego wynalazl i chce oddac...

  • 4. Data: 2003-09-24 20:00:18
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 24 Sep 2003 21:39:51 +0200, "Marcin"
    <jawa_(-at-)_@hm.pl> zakodował:

    >pytam bo kolega nabyl w supermarkecie pada do konsoli i cos mu sie nie
    >podoba po jest niewygodny czy cos tam takiego wynalazl i chce oddac...

    Jak jest sprawny i działa zgodnie ze specyfikacja, to dobra wola
    sprzedawcy, jak zechce przyjąć.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-09-25 06:24:02
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Jak jest sprawny i działa zgodnie ze specyfikacja, to dobra wola
    > sprzedawcy, jak zechce przyjąć.

    dokladnie tak

    pozdrawiam
    Lukasz