  • 1. Data: 2002-10-03 16:34:25
    Temat: rękojmia
    Od: "b@RT" <f...@i...pl>

    witam,

    Po zakupie towaru produkto okazał się wdliwy po zgłoszeniu został
    naprawiony. Po pewnym czasie wystąpiła ta sama usterka i produkt został
    wymieniony na nowy. Od czasu zakupu minął już rok. Teraz w wymienionym
    przedmiocie wystąpiła powtórnie ta sama wada ale od daty zakupu minęło już
    rok i 9 m-cy.
    Czy rękojmia "leci" od nowa po wymianie towaru na nowy od dnia wymiany?
    Wiem, że gwarancja tak ale czy rękojmia?

  • 2. Data: 2002-10-04 05:56:14
    Temat: Re: rękojmia
    Od: "marlid" <m...@w...pl>

    > Czy rękojmia "leci" od nowa po wymianie towaru na nowy od dnia wymiany?
    > Wiem, że gwarancja tak ale czy rękojmia?

    Rękojmia nie przedłuża się, a nie nie rozpoczyna biegu na nowo po wymianie
    rzecz,
    pzdr

    marek