eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia › rękojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "gu1iwer" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rękojmia
    Date: Thu, 7 Apr 2005 14:12:17 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 9
    Sender: e...@p...onet.pl@195.205.249.66
    Message-ID: <d3382o$ibn$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.249.66
    X-Trace: news.onet.pl 1112875928 18807 195.205.249.66 (7 Apr 2005 12:12:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Apr 2005 12:12:08 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:289228
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam . Sytacja przedstawia sie nastepująco : klient zakupił u mnie monitor
    , po upływie 6 miesięcy zgłosił usterkę polegającą na rozmazaniu obrazu w
    pewnym fragmencie obrazu. Monitor odesłałem na własny koszt do producenta .
    producent okreslił że jest to wada mechaniczna powstała na wskutek używania
    jakiś środków chemicznych które uszkodziły powłokę kineskopu. Klient domaga
    się wymiany monitora na nowy z tytułu rękojmii , czy istotnie ma do tego
    prawo ? Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1