eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia › rekojmia
  • From: "kbw" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rekojmia
    Date: Fri, 27 Dec 2002 19:18:35 +0100
    Lines: 15
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 62.87.167.211
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 62.87.167.211
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1041013114 62.87.167.211 (27 Dec 2002 19:18:34 +0100)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.vo
    gel.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:120253
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Dwa tygodnie temu kupilem baterie do telefonu. Sprzedawca powiedzial, ze mam
    na nia 3 miesiace gwarancji. Przed 2 dniami moglem dopiero sprawdzic ta
    baterie. Okazalo sie ze jest wadliwa (telefon w ogole sie nie wlacza).
    Podlaczenie do ladowarki tez nic nie daje. Poszedlem wiec do sklepu.
    Sprzedawca powiedzial ze to moja wina, bo bateria pewnie gdzies upadla, albo
    cos takiego. Ale skoro nalegam to oni wezma ta baterie do ekspertyzy. Wiem
    ze wiaze sie to z czasem a takze i dodatkowymi kosztami ktore zapewne bede
    musial poniesc. Czy istnieje mozliwosc ze sprzedawca jest zobowiazany oddac
    pieniadze lub wymienic baterie n nowa, bez kombinowania i ekspertyz???
    Z gory dziekuje za pomoc.
    pozdrawiam
    KB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1