-
Data: 2008-05-27 20:22:54
Temat: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W 27 lutego zakupiłem urządzenie (kamerę internetową). W ciągu 4 dni
zgłosiłem kilka usterek w urządzeniu uniemożliwiające jej prawidłowe
funkcjonowanie (obraz jest nagrywany z błędami - jest nieczytelny,
przesunięcie obrazu wględem dźwięku wynosi około 3 minut w ciągu godziny).
Zgłoszonych błędów było łącznie około 10.
Support stwierdził, że "u nas opisywane błędy nie występują", proszę
przesłać kamerę, sprawdzimy, wymienimy na sprawny egzemplarz.
Reklamacja została uwzględniona, urządzenie wymienione na nowe (8 kwietnia
otrzymałem od nich przesyłkę), ale jak się okazało posiadające
(z wyjątkiem jednej) identyczne wady.
Ponowna reklamacja nastąpiła 10 kwietnia. Sprawa została przekazana
przez techników z Polski... do Tajwanu, do producenta.
28 kwietnia otrzymałem lakoniczną odpowiedź, którą muszę zacytować:
"W piątek otrzymałem odpowiedź z drugiej linii wsparcia technicznego. Dla
kamery dcs-950g będzie pojawiało się przesunięcie pomiędzy video a audio,
optymalne przesunięcie wynosi 15 s na 1 h nagrania. Różnica jest spowodowana
oddzielnym nagrywaniem pliku video i pliku audio. Pozostałe usterki wynikają
ze źle działającego urządzenia, nie są wadą seryjną urządzenia."
Dla mnie jest to kpina, bo na rynku są tysiące urządzeń czy programów,
wszystkie potrafią synchronizować co do sekundy audio i wideo, tylko
nie ich urządzenie. Zapytałem ich wprost, czy muszę po raz kolejny
odsyłać im urządzenie do reklamacji, czy uznają mi zwrot pieniędzy
za urządzenie.
Odpowiedź supportu z 12 maja:
"Więcej w kwestii technicznej nie mogę Panu pomóc, dlatego o tej sprawie
poinformowałem przedstawicieli D-link Polska. Proszę oczekiwać odpowiedzi."
Do dnia dzisiejszego - cisza.
Od dnia drugiej reklamacji (10 kwietnia) minęło 7 tygodni.
Firma ewidentnie gra na zwłokę, pozostawiając mnie:
- z uszkodzonym urządzeniem,
- z utrudnianiem zwrotu opłat poniesionych za urządzenie.
Jakie mam prawa żądać zwrotu pieniędzy? W ciągu tego czasu kupiłbym
nawet lepszej jakości innej firmy kamerę. A tak mam nie mam pieniędzy,
a zostałem z bublem.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.08 21:13 >CCCP
- 27.05.08 21:14 >CCCP
- 27.05.08 21:23 Jacek Kalinski
- 27.05.08 21:37 emes
- 27.05.08 22:46 Andy
- 28.05.08 09:59 >CCCP
- 01.07.08 12:27 Jacek Kalinski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- Niemcy: "Alles fuer Deutschland" jest zakazane (dla AfD - nieprawomocna grzywna)
- Ustawy o rejestracji obcych agentów (wpływu): fuj Gruzja/Rosja v. cacy USA
- Prowadzenie działalności za kogoś - to legalne?
- nieletni na plaży naturystów
- Afera II LO w Nowym Sączu wypracowanie
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Koniec bezkarności?
- chatGPT prawem się zasłania
- sedzia Szmydt
- policja pomaga
- Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe
- Osoby które znają informacje tajne
Najnowsze wątki
- 2024-05-15 Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- 2024-05-15 Niemcy: "Alles fuer Deutschland" jest zakazane (dla AfD - nieprawomocna grzywna)
- 2024-05-14 Ustawy o rejestracji obcych agentów (wpływu): fuj Gruzja/Rosja v. cacy USA
- 2024-05-14 Prowadzenie działalności za kogoś - to legalne?
- 2024-05-14 nieletni na plaży naturystów
- 2024-05-12 Afera II LO w Nowym Sączu wypracowanie
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Koniec bezkarności?
- 2024-05-10 chatGPT prawem się zasłania
- 2024-05-09 sedzia Szmydt
- 2024-05-09 policja pomaga
- 2024-05-09 Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe
- 2024-05-08 Osoby które znają informacje tajne