    From: Bartlomiej Lidke <o...@c...pbz.cy.rot13.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja, podpis i ugoda
    Date: Wed, 9 Jun 2004 20:32:13 +0000 (UTC)

    witam

    mam taka sytuacje: sklep nie dotrzymal warunkow zamowienia
    (przyczyny to juz osobna historia) wiec na moja pisemna
    reklamacje odpowiedzial rowniez pisemnie (listem poleconym).
    podpisal sie po tym kierownik sklepu. w pismie tym zaproponowali
    rozwiazanie ugodowe (wymiana na inny towar za doplata lub
    zwrotem roznicy). gdy dzisiaj tam poszedlem kierownik zdziwil
    sie widzac to pismo (musial je przeczytac zeby sie dowiedziec
    jaka jest odpowiedz sklepu pod ktora sie niby podpisal),
    pozniej kilkakrotnie zapewnial mnie ze to nie jest jego podpis.
    (w tym smiejac sie i pokazujac rzekomy podpis kolezance z pracy).
    po telefonie do centrali zmienil zdanie i zaczal twierdzic
    ze jednak jest to jego podpis (podobienstwo do oryginalnego
    juz na pierwszy rzut oka jest znikome zeby nie powiedziec zadne)

    w kazdym razie moje pytanie jest takie: czy jesli sad uzna
    ze to nie jest podpis tego czlowieka to czy oznacza to ze
    doszlo do zlamania prawa? (ktos z firmy sie za niego podpisal?).
    w kontakcie z klientem jest to ewidentne wprowadzanie w blad!

    druga sprawa - kierownik odmowil mi wymiany towaru na inny
    (co sami proponowali w tym pismie) na zasadzie 'nie bo nie'.
    zachowanie sklepu jest zenujace bo sami proponuja na pismie rozwiazanie
    na ktore pozniej nie chca sie zgodzic. czy do sadu isc z:
    a) sprawa niedotrzymania przez sklep warunkow zamowienia
    (zamowilem towar ktorego nie dostalem na skutek bledu sprzedawcy)
    czy tez z:
    b) niedotrzymaniem warunkow proponowanej ugody ktora sami
    zaproponowali

    --
    Elias: "I love this place at night. The stars ... there's no right or
    wrong in them. They're just there." - 'Platoon'