  • 1. Data: 2005-07-08 14:56:36
    Temat: reklamacja - odrzucoca - rzeczoznawca...
    Od: "budo" <budo _usunto@interia.pl>

    Czesc,

    oddalem buty 17 dni temu do naprawy reklamacyjnej (mialy te buty 1,5 roku).
    pekly obydwie podeszwy.
    Sklep wyslal je do rzeczoznawcy, ktory napisal, ze sie zepsuly w wyniku
    naturalnego zurzycia i zmeczenia materialu.

    Wiem, ze "niezgodnosc z umowa" pozwala mi reklamowac buty przez 2 lata po
    zakupie.

    co robic? czy rzeczoznawca moze na tej podstawie odrzucic reklamacje?

    a moze moge sie powolac na przepis, ze powinni mi odpowiedziec op 2 tyg max.
    po zlozeniu reklamacji a nie zrobili tego?A ogolnie: jak musza mnie
    zawiadomic? pisemnie? telefonicznie? co jest wiazace?
    a jesli nie dotrzymali terminu to czy automatycznie uznali reklamacje?

    prosze o pomoc
    budo