  • 1. Data: 2005-07-08 12:51:37
    Temat: Prywatny monitoring
    Od: Piotr Górski <p...@w...prokocim.org>

    Paru ludzi z mojego osiedla chce żebym zrobił im monitoring parkingu przed
    blokiem. Czy są jakieś przepisy zabraniające tworzenia prywatnego
    monitoringu miejsca publicznego (jakim niewątpliwie jest parking przed
    blokiem)?

    Z góry dzięki za odpowiedź :)

    --
    "Piotrek Górski
    Darmowe dzwonki => http://free.ringtones.prokocim.org

  • 2. Data: 2005-07-08 17:28:01
    Temat: Re: Prywatny monitoring
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Górski" <p...@w...prokocim.org> napisał w
    wiadomości
    y.jebani.spamerzy.pl
> [...]
    > blokiem. Czy są jakieś przepisy zabraniające tworzenia prywatnego
    > monitoringu miejsca publicznego (jakim niewątpliwie jest parking przed

    Nie ma. Dopilnuj jedynie, by kamery nie zaglądały ludziom do okien.

  • 3. Data: 2005-07-08 19:37:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:damd43$rbl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dopilnuj jedynie, by kamery nie zaglądały ludziom do okien.

    Dlaczego?

  • 4. Data: 2005-07-08 20:16:30
    Od: "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl>

    Alek wrote:
    > wiadomości news:damd43$rbl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dlaczego?

    A Ty byś chciał, żeby jakieś były skierowane w Twoje okna i zarazem w Twoją
    prywatność?

    Maciek C

  • 5. Data: 2005-07-08 20:52:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> napisał w
    wiadomości news:dammr3$ged$1@inews.gazeta.pl...

    > A Ty byś chciał, żeby jakieś były skierowane w Twoje okna i zarazem w
    Twoją
    > prywatność?

    1. Zakładam, że kamera jest umieszczona w miejscu publicznym i widzi to co
    i tak jest widoczne. Jeżeli potrzebujesz intymności to zainwestuj w
    firanki, żaluzje, rolety itp.
    2. Pytam o legalność postępowania a nie o kulturę, grzeczność, dobre
    obyczaje.

  • 6. Data: 2005-07-09 02:45:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Alek wrote:
> [...]
    > firanki, żaluzje, rolety itp.
    > 2. Pytam o legalność postępowania a nie o kulturę, grzeczność, dobre

    Kamera umieszczona ciągle w jednym miejscu lampiąca się w jedno okno to
    nie to samo co przechodznenie od czasu do czasu i popatrzenie na sąsiada
    Po za tym, to co zobaczysz sam nie jesteś w stanie poakzać innym, a
    kamera tak.
    Dlatego lepiej, żeby w okno jednak nie zaglądała, nawet jak nie ma firanek.

  • 7. Data: 2005-07-09 06:52:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > kamera tak.
    > Dlatego lepiej, żeby w okno jednak nie zaglądała, nawet jak nie ma

    Czy ty umiesz czytać?

  • 8. Data: 2005-07-09 11:11:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:dampel$g6l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 1. Zakładam, że kamera jest umieszczona w miejscu publicznym i widzi
    to co
    > i tak jest widoczne. Jeżeli potrzebujesz intymności to zainwestuj w
    > firanki, żaluzje, rolety itp.

    Taka kamera zazwyczaj bywa umieszczana wyzej, niż sięgają normalni
    przechodnie. Poza tym kamera "patrzy" cały zcas, a przechodzień tylko
    chwilę.

    > 2. Pytam o legalność postępowania a nie o kulturę, grzeczność, dobre
    > obyczaje.

    Na nagrywanie miejsc niedostępnych publicznie musisz mieć taką samą
    zgodę, jak na podsłuch. To od strony prawnej. Fakt, że samo urządzenie
    będzie się znajdować poza miejscem niedostępnych niczego tu nie zmienia.
    Podsłuch również można zrealizować promieniem lasera odbitym od szyby
    nawet nie zbliżając się zanadto do samego budynku, a wcale nie powoduje
    to, że staje się on legalny.

  • 9. Data: 2005-07-09 13:13:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Podsłuch również można zrealizować promieniem lasera odbitym od szyby
    > nawet nie zbliżając się zanadto do samego budynku, a wcale nie powoduje

    a na mikrofon kierunkowy ktory wychwytuje ogolnie dostepne fale ?

    p.

  • 10. Data: 2005-07-09 20:46:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:daoihf$ip$1@inews.gazeta.pl...

    > a na mikrofon kierunkowy ktory wychwytuje ogolnie dostepne fale ?

    A które fale nie są ogólnie dostępne?