  • Data: 2016-11-18 17:19:05
    Temat: reklamacja + brak odpowiedzi = wezwanie do zapłaty?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    Reklamowałem zakupiony towar. Wnioskowałem o obniżenie jego ceny. Po
    początkowej wymianie korespondencji nastała cisza. Minął już ponad
    miesiąc a sprzedawca dalej milczy. "Ponad miesiąc" to chyba
    wystarczający czas na ustosunkowanie się do wniosku reklamacyjnego.
    Wobec braku reakcji przyjmuję, że reklamacja została uwzględniona.

    Jaka jest dalsza procedura? Czy trzeba wysłać do sprzedawcy pismo z
    wezwaniem do zapłaty? Czy najpierw do jakiegoś sądu aby takie pismo
    usankcjonował? Jak to powinno się zrobić?

    JaceK