    From: "maximus" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja-Orange
    Date: Thu, 7 Sep 2006 10:55:13 +0200

    Po odmowie uznania reklamacji jakie mam dalsze możliwości dochodzenia swoich
    praw?
    Rozumiem sprawa cywilna lub postępowanie mediacyjne i polubowne.
    Czym jedno od drugiego się różni oraz z jakimi opłatami sie to wiąże?
    Może ktoś mnie uświadomić?

    Jakie są szanse wygrania sprawy w przypadku sporu o nałożenie opłaty za
    zablokowanie telefonu z powodu braku uregulowania wpłaty w terminie.
    Faktura nie dotarła na czas a w regulaminie ORANGE jest zapis "iż to na
    abonencie spada obowiązek informowania o braku nadejścia faktury w terminie"
    czego nie uczyniłem bo nie wiedziałem kiedy ona ma nadejść.
    Ciekawa sprawa to fakt że firma ORANGE w żadnym dokumencie jaki podpisywałem
    nie informuje abonenta o okresie rozliczeniowym jaki obowiązuje abonenta na
    podstawie którego wiedziałby kiedy ma "polować" na ową fakturę. Chyba, że na
    podstawie poprzedniej faktury.