  • 1. Data: 2004-09-12 15:16:58
    Temat: reklama na samochodach
    Od: "maja" <m...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanko:czy zabronione jest umieszczanie jako reklamy na samochodzie
    firmowym certyfikatów, godło np:"dobre bo polskie", ISO, iitp...,czyli
    ogólnie-nagród za jakość towaru lub usługi ,lub flagi Polski czy miasta.
    Z góry dziękuję
    Magdalena

  • 2. Data: 2004-09-12 15:54:43
    Temat: Re: reklama na samochodach
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ci1p92$8kk$1@atlantis.news.tpi.pl>, maja wrote:
    > Witam
    > Mam pytanko:czy zabronione jest umieszczanie jako reklamy na samochodzie
    > firmowym certyfikatów, godło np:"dobre bo polskie", ISO, iitp...,czyli

    "Dobre bo polskie" to chyba od wejścia do Unii jest zabronione, ale
    niech się wypowiedzą eksperci.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 3. Data: 2004-09-12 17:48:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maja" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli firma takowe certyfikaty posiada, to nie ma problemu. jeśli nie, to
    zaczyna być kłopot. Narusza to ustawę o nieuczciwej konkurencji i prawa do
    zastrzeżonego znaku - to mi przyszło tak na pierwszą myśl.

  • 4. Data: 2004-09-13 23:56:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Sep 2004, Renata Gołębiowska wrote:
    [...]
    >+ "Dobre bo polskie" to chyba od wejścia do Unii jest zabronione, ale
    >+ niech się wypowiedzą eksperci.

    Ze mnie żaden ekspert, ale radia czasem słucham :)
    Wg komentarza z dyskusji "radiowej" - to PAŃSTWO ma zakaz stosowania
    "forów dla swoich" we wszelkich postaciach (w tym "srodków reklamowych").

    Ale organizacje niezalezne - pracodawców, konsumentów,... - moga sobie
    swobodnie reklamować co chcą !! Jak na mój gust - firmy też ! :)

    Tylko nie można tego robić "za dotację" - ani państwowe, ani UE :)

    pozdrowienia, Gotfryd