  • 1. Data: 2006-02-22 08:42:35
    Temat: rejestracji zwiazku stowarzyszeń
    Od: "Marcel" <b...@n...gazeta.pl>

    Mam pytanie może banalne, ale wolalbym sie upewnic. 3 stowarzyszenia
    powolaly związek stowarzyszen, następnie należy dokonać jego rejestracji i
    moje pytanie dotyczy... forumlarza KRS-WF pt Założyciele. Z tego co pamietam
    jak zakladalem stowarzyszenie to w tym formularzu podane byly dane 3 osób
    wchodzących w skład Komitetu Założycielskiego. A podczas zebrania tych 3
    stowarzyszeń do komitetu wybrano jedno stowarzyszenie i teraz pytanie.
    Czy wystarczy wpisac dane tego stowarzyszenia?? to moja opinia
    czy dane wszystkich stowarzyszeń jako założycieli?? opinia prawnika

    z góry dziekuje
    pozdrawiam
    Marcel