  • 1. Data: 2006-02-22 06:20:58
    Temat: Jakie ulgi dla rozpoczynającego dg studenta?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Może podpowiecie mi, o jakie ulgi i ułatwienia przy rozpoczynaniu
    działalności gospodarczej i prowadzeniu jej może starać się student, jeśli
    chciałby rozpocząć działalność gospodarczą:
    1) samodzielnie,
    2) w spółce cywilnej z osobą fizyczną prowadzącą już działalność gospodarczą
    powyżej trzech lat.

    Tematem zainteresowania są podatki, ubezpieczenia społeczne, pomoc z
    funduszu pracy, boooo z dofinansowań unijnych to już chyba wiem, że może się
    starać w ramach ZPORR 3.4 o ciapę.

    pozdrawiam
    fart