  • 1. Data: 2006-01-06 12:46:04
    Temat: rejestracja wydawnictwa internetowego
    Od: press <k...@b...pl>

    witam
    wiem ze ten temat byl juz nieraz "walkowany" ale nadal nie znam pewnych
    odpowiedzi... prowadze serwis ( aktualizowany prawie codziennie ) i
    potrzebuje wydac legitymacje prasowe "informatorom" .. aby to zrobic (
    podobno) musze miec zarejestrowane wydawnictwo.. czy wiaze sie to z
    uruchomieniem dzialalnosci gospodarczej? skoro ze strony www nie bede
    otrzymywal kozysci finansowych?.. prosze o pomoc k...@b...pl

  • 2. Data: 2006-01-06 13:59:50
    Temat: Re: rejestracja wydawnictwa internetowego
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

    Użytkownik "press" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potrzebuje wydac legitymacje prasowe "informatorom" .. aby to zrobic (
    > podobno) musze miec zarejestrowane wydawnictwo..

    Musisz? A to dlaczego?

    Tomasz

  • 3. Data: 2006-01-06 14:21:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Tomasz napisał(a):
    > Musisz? A to dlaczego?

    Polecam link:
    http://www.harry.zewpress.com/Pliki/legitka.htm

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-01-06 14:36:12
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

    > Polecam link:
    > http://www.harry.zewpress.com/Pliki/legitka.htm

    Dzięki za link. Wiem jak wygląda legitymacja (jedną miałem nawet podobną).
    Sam również kilka lat temu wystawiałem, więc nic nowego.

    Tomasz