  • 1. Data: 2006-01-06 11:28:11
    Temat: mandat-grzywna Gdzie się wpłaca ?
    Od: "Marek S." <m...@W...onet.pl>

    Witam

    Dostałem zaocznie wyrok - grzywnę za wykroczenie drogowe
    (prosta sprawa - przekroczenie prędkości na wakacjach, sąd grodzki, sprawa
    zaoczna itp.)

    Gdzie i w jaki sposób mam tą grzywnę zapłacić?

    Na wyroku nic na ten temat nie ma. Będzie jakis monit lub wezwanie do
    zapłaty?

    To moja pierwsza taka sprawa więc się przejmuję

    Proszę o odpowiedź.

    MS

  • 2. Data: 2006-01-06 13:29:26
    Temat: Re: mandat-grzywna Gdzie się wpłaca ?
    Od: s...@o...pl

    przyjdzie wezwanie do zaplaty po paru tygodniach

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-06 13:44:58
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-06 14:29 +0200, Użytkownik s...@o...pl napisał :
    > przyjdzie wezwanie do zaplaty po paru tygodniach

    Do nas przyszlo po 3 miesiacach:-)

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/