  • 1. Data: 2006-01-06 12:42:24
    Temat: Prwoa dp praca w Hiszpani
    Od: "Beata" <B...@i...pl>

    Witam moze ktos na tej grupie mi bedzei mogl odpowiedziec na to pytanie mimo
    ze dotyczy innych krajow.
    Mam obywatelstwo Polskie .mam zamiar poslubic obywatela Niemiec lecz on na
    tale pracuej w delegecjai Hiszpani i tam przebywa wiekszosc czasu.Lecz
    niema obywatlestwa Hiszpanskiego.On jako Niemiec moze bez problemu tam
    pracowac natomiast ja jako Polka obecnie nie moge gdyz z tego co mi wioadomo
    dla Polakow jest okres przejsciowy 7 lat i nie mogas pracowac jeszcze w
    Hiszpani normalnie z myalymi wyjatkami jak prace sezonowe itp.Czy jak
    poslubie tego obywatela Niemiec bede mogla rowniez jako jego malzonka
    pracowac w Hiszpani?Czy dalej nie jako ze bede jeszcze miala jakis okres
    tylko Polskie obywatelstwo.