  • 11. Data: 2005-06-01 22:32:01
    Temat: Re: rejestracja telefonow pre-paid
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> napisał
    w wiadomości news:d7lbb3$av6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a jakis numerek tej calej ustawy lub cos w tym stylu?

    Jaki mam Ci podać numerek, skoro go nie wprowadzono? Nie ma go! :-)

  • 12. Data: 2005-06-01 22:33:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> napisał
    w wiadomości news:d7lcje$ijs$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a jak wyglada sytuacja od strony operatora i wspomnianych wczesniej
    organow?

    nijak. Skoro operator tych danych żądać nie może i ich nie ma, to i
    podać również odpowiednim organom tego nie może. I tu już koniec.

  • 13. Data: 2005-06-01 23:20:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> napisał w
    wiadomości news:d7ldaq$mja$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > haha! lol...
    >
    > ja nie musialem sie wspierac regulaminami i paragrafami w tamtej
    > sprawie...
    > jak zwykle...

    a co znim, udalo sie go dorwac?

    P.