  • 1. Data: 2002-04-04 07:23:19
    Temat: rejestracja spółki od str. podatkowej
    Od: "Skala" <s...@f...pl>

    Szanowni Grupowicze,

    Czy mógłby mi ktoś przybliżyć jak wygląda rejestracja spółki od strony
    podatkowej? Interesuje mnie jaka wygląda ta procedura, ile trwa, jakie
    formularze należy wypełnić itp.

    Z góry serdecznie dziękuję za jakiekolwiek informacje.

    Pozdrawiam,
    Skala

  • 2. Data: 2002-04-04 10:45:28
    Temat: Re: rejestracja spółki od str. podatkowej
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Skala" <s...@f...pl> wrote in message
    > Szanowni Grupowicze,

    Czanowny Panie.
    To jest CO PARE DNI od nowa opisywane.....

> [...]
    > formularze należy wypełnić itp.
    >
    > Z góry serdecznie dziękuję za jakiekolwiek informacje.

    US(VAT) (wg miejjsca prowadzenia dzialanosci) tam mila Pani wszytko
    wytlumaczy - i zalatwi pan "od reki", najyzej na NUMER NIP
    trzeba bedzie pozcekac

    US(PIT) - wg zamieszkania tam mila Pani wszytko
    wytlumaczy - i zalatwi pan "od reki",

    A jesli sie Panu nie chce isc do US prosze przejrzec grupe za ostarni
    tydzien.

    Boguslaw