  • 1. Data: 2002-04-03 21:35:29
    Temat: Poradnik prwny POLBI
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z grupowiczów używa tego programu ? Mogę prosić o opinie ? Jak
    wypada w porównaniu z systemem "LEX" ? Mam tu na myśli zarówno zawartość
    merytoryczną pakietu jak i mechanizmy wyszukiwania informacji.
    PS.
    Jeżeli ktoś nie chce robić na grupie reklamy/antyreklamy firmie POLBI to
    proszę o opinie na priv.
    Marek

  • 2. Data: 2002-04-05 11:44:11
    Temat: Re: Poradnik prwny POLBI
    Od: "qtchb" <q...@p...onet.pl>

    cze!

    PPP jest do bani
    nie należy go porównywać z Lexem, tak, jak nie można porównywać malucha z
    mercedesem S-klasse
    różnica tkwi po pierwsze w cenie: ppp ok 800, najtańszy (czyt. najmniej
    obszerny) Lex ok 1300,
    jeśli zaś chodzi o zawartość, to nie wiem co jest w Lexie za 1300, bo używam
    tylko Omegi
    lex daje na pewno większy komfort pracy: każdy tekst, efekt wyszukiwania
    możesz skopiować i przenieść do innej aplikacji, w ppp nie można przenieść
    m. in. nazw aktów prawnych (z zestawienia nazw...),
    to, co mnie najbardziej drażni: jest katalog główny z kategoriami aktów
    prawnych, w każdej kategorii nazwy aktów prawnych, za nazwami są rozdziały i
    dopiero po wybraniu rozdziału pojawia się tekst; konsekwencja jest taka, że
    aby skopiować tekst całej ustawy, należy po kolei otwierać rozdziały,
    zaznaczać myszką tekst do skopiowania, na pasku kliknąć "Kopiuj", przejść do
    okna np. Worda i tam to wkleić, I TAK Q.... Z KAŻDYM RODZIAŁEM, chyba, że są
    jeszcze podrozdziały....; w Lexie można kilkoma kliknięciami skopiować do
    edytora tekst całej ustawy
    ponadto: teksty ustaw nie mają żadnych odnośników, nie można przejść do
    innych aktów jakimiś linkami; jeśli jest w ustawie mowa o jakimś
    rozporządzeniu, to żeby do niego dotrzeć, to należy samemu przejrzeć akty,
    natomiast w Lexie wystarczy klinkąć na odnośnik

    tak, czy inaczej, jeśli chcesz kupić oryginał dla siebie, to poważnie pomyśl
    o PPP (bo cena właściwa), jeśli na firmę, to Lexa (bo zdrowie
    najważniejsze), choćby najmniejszego
    a jeśli szukasz cracka, to tylko Lexa

    nara
    --