  • 1. Data: 2002-06-17 11:13:31
    Temat: wynajmowany lokal a prowadzenie dzialanosci gospodarczej
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    Witam

    Mam podpisana umowe na wynajem mieszkania. Chce teraz prowadzic
    dzialalnosc gospodarcza w miejscu w ktorym mieszkam.
    Z tego co wiem to musze dostac pisemna zgode wlasciciela mieszkania
    na rejestracje mojej dzialalnosci w jego mieszkaniu.
    I teraz moje pytania czy do rejestracji firmy moze
    byc umowa najmu + osobno zgoda na prowadzenie
    dzialalnosci w tym lokalu. Czy musze jednak spisac na nowa
    umowe z ta zgoda jako jej punkt?
    Czy wlasciciel musi potem taka zgode gdzies zanosic? czy wystarczy
    jak juz zaniosl umowe a zgode jedynie ja pokazuje tylko podczas rejestracji?

    Pozdrawiam
    Dan