  • 1. Data: 2004-07-05 22:45:31
    Temat: rejestracja samochodu w innym miescie??
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    Witam

    Chcialbym zarejestrowac samochod w innym miescie niz jestem zameldowany. Czy
    jest taka mozliwosc ?
    Np. mieszkam we Wroclawiu (jestem tam zameldowany) a samochod chcialbym
    zarejestrowac w miescowosci gdzie go kupuje w Legnicy ?

    z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2004-07-06 04:35:13
    Temat: Re: rejestracja samochodu w innym miescie??
    Od: "nice guy" <b...@o...pl>

    vlo wrote:
> [...]
    > Np. mieszkam we Wroclawiu (jestem tam zameldowany) a samochod
    > chcialbym zarejestrowac w miescowosci gdzie go kupuje w Legnicy ?

    a ja mam troche zmodyfikowane pytanie ale mysle, ze chodzi o to samo (AC?):

    co bedzie jezeli przeniose wlasnosc samochodu na mojego wujka oraz ojca -
    to spowoduje jednoczesnie, ze samochod bylby rejestrowany w innej strefie
    a z drugiej strony bylyby w miejsce "mojej" szkodowosci nawet znizki -
    czy jesli ja nadal bede jezdzil tym samochodem i przy szkodzie bedzie
    policja
    to ubezpieczyciel bedzie wiedzial kto tym trachnal - czy istnieje mozliwosc
    ze ubezpieczyciel uzna taka umowe za fikcyjna i nie wyplaci odszkodowania ?
    czy oni maja jakies zabezpieczenia przeciwko takim "fikcyjnym"
    przeniesieniom
    zapisy w ogolnych warunkach umow ?

    druga rzecz to w jakich proporcjach powinienem przeniesc wlasnosc samochodu,
    zeby to wlasnie dana osoba (wujo) byla jako pierwsza wpisana na pierwszej
    a nie na trzeciej stronie do dowodu rejestracyjnego ?

    dzieki

  • 3. Data: 2004-07-06 14:10:42
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "vlo" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Chcialbym zarejestrowac samochod w innym miescie niz jestem zameldowany.
    Czy
    > jest taka mozliwosc ?

    nie ma, gdyż zapewne na dowodzie zakupu masz adres zameldowania i własnie
    pod tym adresem musi być zarejesstrowany samochód (spytaj w wydziale
    komunikacji)

    > Np. mieszkam we Wroclawiu (jestem tam zameldowany) a samochod chcialbym
    > zarejestrowac w miescowosci gdzie go kupuje w Legnicy ?

    na jakiej podstawie?

    pozdr.
    b.

  • 4. Data: 2004-07-06 16:07:27
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "vlo" <v...@t...pl> napisał:

    >Chcialbym zarejestrowac samochod w innym miescie niz jestem zameldowany.
    Rejestracji dokonuje organ miejscowo właściwy ze względu na miejsce
    zamieszkania właściciela pojazdu.

    Artur Golański