eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworejestracja rozmów telefonicznych › rejestracja rozmów telefonicznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
    pinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "HooK" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rejestracja rozmów telefonicznych
    Date: Sun, 21 Mar 2004 01:46:15 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <c3iop0$rvk$2@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: en242.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1079830113 28660 80.53.13.242 (21 Mar 2004 00:48:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Mar 2004 00:48:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.0
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:202093
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy wedle polskiego prawa nagranie kazdej rozmowy przychodzącej do firmy (za
    zgodą pracownika/ów oczywiście) jest zgodna w 100% z prawem polskim i może
    być użyta jako dowód w sprawie przeciwko klientowi czy nie ?

    Mam taki dylemat i byłbym wdzięczny za pomoc ponieważ rózne osoby mają rózne
    zdanie w tej kwesti - ciekaw jestem kto ma racje.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1