  • Data: 2010-01-15 20:57:08
    Temat: rejestracja pojazdu z mienia przesiedlenczego
    Od: niewiadomska <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Urzędnik żąda odemnie opłaty 500zł za złomowanie pojazdu podczas próby
    jego rejestracji. Ponieważ znajomi niedawno wrócili ze stanów i takiej
    oplaty w innym urzedzie od nich nie żądano, proszę o wskazówkę czy to
    jest zgodne z obowiązujacym w kraju prawem.
    Ja nie sprowadzam samochodu z zagranicy ja poprostu przeprowadziłam
    się z samochodem. Samochód stanowi mienie przesiedlencze więc czy ta
    opłata jest zgodna z prawem.
    Proszę o wskazanie odpowiedniego przepisu.