  • 1. Data: 2005-09-22 20:22:15
    Temat: rejestr gruntów - odnowienie?
    Od: "Leo" <i...@w...pl>

    Witam,

    Jestem właścicielem gospodarstwa rolnego w skład którego wchodzi oprócz
    budynków mieszkalno-gospodarczych również ziemia orna.
    Obecnie chcę to wszystko sprzedać ale wypis z rejestu gruntów mam z roku
    2003. Notariusz poinformował mnie że aby dokonoć sprzedaży ten wypis musze
    posiadać "świeższy" wypis bo ten już jest "za stary" (pomimo ze od tamtego
    czasu w tym gospodarstwie zupełnie nic się nie zmieniło).
    I tu nasuwa sie pytanie: czy we właściwym urzędzie musze ubiegać sięo
    zupełnie nowy wypis czy wystarczy tylko poświadczenie na dotychczasowym ze
    stan ten jest jak najbardziej aktualny? Chodzi o to że za taki wypis bedę
    musiał dodatkowo płacić.....

    Pozdr, Leo

  • 2. Data: 2005-09-22 22:02:53
    Temat: Re: rejestr gruntów - odnowienie?
    Od: "Viktoria" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Leo" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    Chodzi o to że za taki wypis bedę
    > musiał dodatkowo płacić.....
    >
    > Pozdr, Leo

    ....niestety 24 zł + 5 zł znaczek skarbowy:-(((((
    po złożeniu odpowiedniego wniosku :-))))
    dorota m.