  • 1. Data: 2006-03-02 16:27:45
    Temat: regulamin turnieju gry komputerowej.
    Od: "maniek" <m...@t...pl>

    witam
    organizujemy w naszej miejscowosci turniej gier komputerowych, na ktory
    przyniesiemy wlasny sprzet. w obawie o niego chcemy napisac krotki
    regulamin mowiacy o tym, ze za ewentualne zniszczenia osoba, ktora ich
    dokonala ponosi odpowiedzialnosc.myslalem, zeby to zrobic w taki
    sposob:
    podczas zapisow i wplaty pieniedzy obok pol z nazwiskiem, imieniem
    (potrzeba wiecej danych?) bedzie pole na podpis, a u gory napisane cos
    w stylu: ja nizej podpisane akceptuje regulamin turnieju. jak musi
    brzmiec regulami? co jeszcze zrobic, zeby osoba, ktora w przyplywie
    zlosci zniszczy sprzet poniosla odpowiedzialnasc? turniej robimy w
    szkole, jestesmy niepelnoletni, ale jesli bedzie trzeba mozemy wlaczyc
    w to naszego wychowawce.
    z gory dzieki za pomoc,
    pozdrawiam,
    maniek

  • 2. Data: 2006-03-02 16:54:15
    Temat: Re: regulamin turnieju gry komputerowej.
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

  • 3. Data: 2006-03-02 16:57:29
    Od: "maniek" <m...@t...pl>

    to jakie trzeba podjac kroki, zeby nie bac sie o sprzet?

  • 4. Data: 2006-03-02 17:42:14
    Od: katon <k...@o...pl>

    maniek wrote:
> [...]
    > zlosci zniszczy sprzet poniosla odpowiedzialnasc? turniej robimy w
    > szkole, jestesmy niepelnoletni, ale jesli bedzie trzeba mozemy wlaczyc

    To jeszcze niech kazdy przyniesie zgode rodziców jesli nie jestescie
    pełnoletni...

  • 5. Data: 2006-03-02 18:03:27
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

    Uzytkownik "maniek" <m...@t...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

  • 6. Data: 2006-03-02 20:16:14
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    maniek napisał:
    > chcemy napisac krotki
    > regulamin mowiacy o tym, ze za ewentualne zniszczenia osoba, ktora ich
    > dokonala ponosi odpowiedzialnosc.

    O tym mówi już kodeks cywilny, pisanie regulaminu metodą kopiuj-wklej
    jest bezcelowe.

    Żeby uniknąć możliwości dodatkowego pociągnięcia do odpowiedzialności
    cywilnej organizatorów, unikajcie określeń typu "przyjąć komputer od
    kogoś" czy "przechowanie". Wy tylko udostępniacie powierzchnię biurka i
    kabel sieciowy, co ktoś zrobi przy ich użyciu (np. stawiając własny
    komputer) to jego sprawa.

> [...]
    > (potrzeba wiecej danych?) bedzie pole na podpis, a u gory napisane cos
    > w stylu: ja nizej podpisane akceptuje regulamin turnieju.

    Mało sprytne, zgodnie z art. 384 kc wypadałoby jeszcze ten regulamin
    doręczyć.

    > co jeszcze zrobic, zeby osoba, ktora w przyplywie
    > zlosci zniszczy sprzet poniosla odpowiedzialnasc?

    Kiedy zniszczy, pozwać ją i/lub zawiadomić policję i/lub prokuraturę.
    Wcześniej można załatwić od uczestników turnieju jakąś kaucję (ostatnio
    modne są weksle).