  • 1. Data: 2006-03-02 14:51:45
    Temat: mowa oskarżycielska i obronna
    Od: Kasia<k...@o...pl>

    Moze nie bardzo pisze na temat, ale chcialabym sie dowiedziec jak wygłasza sie
    mowy przed sadem, co powinny zawierac, jaki powinny miec charakter.Bardzo
    prosze o odpowiedz(pilne!)wszystkim z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-02 15:35:54
    Temat: Re: mowa oskarżycielska i obronna
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kasia napisał(a):
> [...]
    > mowy przed sadem, co powinny zawierac, jaki powinny miec charakter.Bardzo
    > prosze o odpowiedz(pilne!)wszystkim z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    *Praktycznie* powinny być bardzo krótkie by sąd się nie nudził ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-03-02 15:43:36
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > *Praktycznie* powinny być bardzo krótkie by sąd się nie nudził ;)

    No i sensowne ;-) Przypomniało mi się jak pewien prokurator w mowie koncowej
    w sprawie dot. niealimentacji perorował "oskarżony nie płacił a czas mijał,
    mijał, mijał..." ^________^

    Iza

  • 4. Data: 2006-03-02 15:44:41
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mowy przed sadem, co powinny zawierac, jaki powinny miec charakter.Bardzo
    > prosze o odpowiedz(pilne!)wszystkim z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    trochę mało danych (a właściwie żadnych danych)

    Iza

  • 5. Data: 2006-03-02 18:05:00
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

  • 6. Data: 2006-03-02 18:28:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości

    > trochę mało danych (a właściwie żadnych danych)

    Naprawdę uważasz, że mowy powinny być aż tak ogólnikowe?

    NMSP :)

  • 7. Data: 2006-03-02 19:29:21
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    .

    > Naprawdę uważasz, że mowy powinny być aż tak ogólnikowe?

    miałam na mysli to ze autorka posta nie podała o jaką sprawę chodzi :) a
    nie o to ze mowa nie powinna zawierac zadnych danych ;-)

    Iza

  • 8. Data: 2006-03-02 21:40:54
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Kasia<k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > mowy przed sadem, co powinny zawierac, jaki powinny miec charakter.Bardzo
    > prosze o odpowiedz(pilne!)wszystkim z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    Jak najkrótszy - im dłuższa mowa, tym sedzia bardziej wnerwiony i tym mniej
    korzystny wyrok dla ciebie moze zapaść. ;)
    W praktyce: prokurator - wnoszę o uznanie za winnego i wymierzenie mu
    nastepującej kary..., oskarżony - wnosze o uniewinnienie, a w wypadku gdyby
    sąd unał mnie winnym, o jak najłagodniejszy wymiar kary.