eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworegulamin pracy - nowy - jak wprowadzić › regulamin pracy - nowy - jak wprowadzić
  • Data: 2009-06-25 07:37:29
    Temat: regulamin pracy - nowy - jak wprowadzić
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mamy tekst znowelizowanego Regulaminu Pracy. Uzgodniony został ze związkami. Jak
    go teraz wprowadzić w życie. KP mówi o podaniu go do wiadomości i wchodzi w
    życie 2 tyg. po takim podaniu do wiadomości. ALE moje pytanie brzmi czy fakt
    zapoznania się z jego treścią MUSI być odnotowany przez obecnie pracujących
    pracowników, czy też tylko ten obowiązek dot. nowozatrudnianych pracowników ?


    dziękuję

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1