eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworegulamin pracy - nowy - jak wprowadzić › regulamin pracy - nowy - jak wprowadzić
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: l...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: regulamin pracy - nowy - jak wprowadzić
    Date: Thu, 25 Jun 2009 09:37:29 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 11
    Sender: k...@n...test.onet.pl
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate1.test.onet.pl 1245915449 4964 213.180.130.17 (25 Jun 2009 07:37:29
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Jun 2009 07:37:29 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.19.65.82, 192.168.243.175
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11)
    Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:594932
    [ ukryj nagłówki ]

    Mamy tekst znowelizowanego Regulaminu Pracy. Uzgodniony został ze związkami. Jak
    go teraz wprowadzić w życie. KP mówi o podaniu go do wiadomości i wchodzi w
    życie 2 tyg. po takim podaniu do wiadomości. ALE moje pytanie brzmi czy fakt
    zapoznania się z jego treścią MUSI być odnotowany przez obecnie pracujących
    pracowników, czy też tylko ten obowiązek dot. nowozatrudnianych pracowników ?


    dziękuję

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1