  • 1. Data: 2007-01-13 08:46:06
    Temat: regulamin pracy -- dziwne zastrzeżenie
    Od: Grzegorz G <g...@w...gmail.com>

    Witam szanowne grono .
    Mam pytanie do ludzi bardziej obytych w temacie regulaminów pracy w
    zakładzie pracy . Dostaliśmy ostatnio polecenie zaznajomienia sie z
    nowym regulaminem pracy i zaskoczyło mnie jedno zawarte w nim
    stwierdzenie w sekcji obowiązki pracownika . Cytuje z pamięci --
    pracownik musi poinformować pracodawce o fakcie podjęcia dodatkowej
    pracy ( umowa zlecenie ,umowa o pracy ,itp) na 14 dni przed podjęciem
    innej pracy i MUSI (!) uzyskac zgodne pracodawcy ( aktualnego ) do jej
    podjecia . Czy takie stwierdzenie w regulaminie jest w jakikolwiek sposób
    wiążace ? Czy aktualny pracodwaca może decydować o zamiarze podjęcia
    dodatowej pracy przez pracownika ? Bede wdzieczny za podstawę prawną
    jesli taki zapis w regulaminie nie jest wiązacy dla pracownika .
    .

    Grzegorz

  • 2. Data: 2007-01-13 08:54:54
    Temat: Re: regulamin pracy -- dziwne zastrzeżenie
    Od: Grzegorz G <g...@w...gmail.com>

    Dnia Sat, 13 Jan 2007 09:46:06 +0100, Grzegorz G napisał(a):

    > Witam szanowne grono .
    dodam ze pukty o zakazie konkurencji i pracy w firmie o podobnym profilu w
    trakcie trwania stosunku pracy stanowią odrębne punkty w/w regulaminu .

    Grzegorz

  • 3. Data: 2007-01-13 17:10:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2007.01.13.08.46.00.640556@wytnij.gmail.com Grzegorz
    G <g...@w...gmail.com> pisze:

> [...]
    > innej pracy i MUSI (!) uzyskac zgodne pracodawcy ( aktualnego ) do jej
    > podjecia . Czy takie stwierdzenie w regulaminie jest w jakikolwiek sposób
    Nie (pomijając kodeksowy zakaz konkurencji, rzecz jasna).

    > Czy aktualny pracodwaca może decydować o zamiarze podjęcia
    > dodatowej pracy przez pracownika ?
    Nie.

    > Bede wdzieczny za podstawę prawną
    > jesli taki zapis w regulaminie nie jest wiązacy dla pracownika .
    A po co? Niech pracodawca poda podstawę prawną umożliwiającą takie żądanie
    wobec pracownika.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-01-15 15:49:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    pomijając zakaz konkurencji, obydwa zapisy nie mają skutku prawnego (wyjątek
    stanowią specjalne instytucje typu policja itp). Postawa prawna - Kodeks
    Pracy.
    --
    Jacakre

  • 5. Data: 2007-01-15 17:23:31
    Od: Grzegorz G <g...@w...gmail.com>

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 16:49:49 +0100, Jackare napisał(a):

    > pomijając zakaz konkurencji, obydwa zapisy nie mają skutku prawnego
    > (wyjątek stanowią specjalne instytucje typu policja itp). Postawa prawna
    > - Kodeks Pracy.

    Dziękuję :)
    Grzegorz