    From: "Jurek" <J...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: regulamin i prawo
    Date: Thu, 6 Feb 2014 12:38:56 +0100

    Jest sobie firma państwowa, która ma regulamin swoich usług, będący na
    dodatek ustawą.
    Firma odmawia wykonania pewnej usługi tłumacząc że usługa takiej formie
    jest zabroniona.
    Dwoinę więc na infolinię tej firmy i pytam się czy faktycznie taka usługa
    jest zabroniona i dlaczego.
    Dostaję odpowiedź że jest to niezgodne z regulaminem firmy dla tej usługi,
    ale gdy pytam się z jakim punktem regulaminu to nie dostaje odpowiedzi.
    Czytam więc ustawę, która jest regulaminem tej usługi tej firmy i ku mojemu
    zdziwieniu, na samym początku znajduję paragraf mówiący że klient ma prawo
    do takiej usługi i w takiej formie. Zdenerwowałem się, na dodatek w czasie
    rozmowy telefonicznej informowano mnie ze rozmowa jest nagrywana, więc znowu
    dzwonię na infolinię a tam znowu wmawiają mi że nie można wbrew zapisom
    regulaminu, który stwierdza że można. Po zwróceniu uwagi na konkretny
    paragraf regulaminu przedstawia się kierowniczka tej firmy i znowu to samo,
    mimo tego ze znowu rozmowa jest podobno nagrywana.

    Jak zwykły klient ma walczyć z taką firmą, która robi go w konia, nawet
    wbrew obowiązującemu ją prawu?
    Czy znajdzie się prawnik który jest w stanie ukarać taką firmę sowitą
    grzywną (nie wiem, milion dolarów) za szkody moralne i inne szkody osobiste?