  • 1. Data: 2009-03-07 12:59:57
    Temat: reagowac na to?
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Witam i mam zapytanie. Czy sa jakies konsekwencje prawne tego ze ktos
    napisal do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skad mial adres)
    maila z informacja ze moja dziewczyna byla prostytutka? Domyslam sie kto
    to zrobil

  • 2. Data: 2009-03-07 13:02:23
    Temat: Re: reagowac na to?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KK pisze:

    > Domyslam sie kto to zrobil

    Poprzednia twoja dziewczyna lub poprzedni chłopak twojej dziewczyny ?

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 3. Data: 2009-03-07 13:04:19
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Johnson pisze:

    > Poprzednia twoja dziewczyna lub poprzedni chłopak twojej dziewczyny ?

    powiedzmy...

  • 4. Data: 2009-03-07 13:06:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam i mam zapytanie. Czy sa jakies konsekwencje prawne tego ze ktos
    > napisal do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skad mial adres)
    > maila z informacja ze moja dziewczyna byla prostytutka?

    To zalezy w duzej mierze od tego czy byla to prawda :)
    W okrutna prawde dotyczaca bliskiej osoby zwykle bardzo trudno uwierzyc, a
    prostytutki tez z czasem chca zerwac ze swa profesja i stworzyc normalny
    zwiazek... - to tylko takie uwagi na marginesie, ktore - mam gleboka
    nadzieje - nie dotycza Twojej sytuacji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-07 13:07:15
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > prostytutki tez z czasem chca zerwac ze swa profesja i stworzyc normalny
    > zwiazek... - to tylko takie uwagi na marginesie, ktore - mam gleboka

    założmy ze byla... ;)

  • 6. Data: 2009-03-07 13:08:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KK pisze:

    > powiedzmy...

    Więc zapomnij.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 7. Data: 2009-03-07 13:09:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > założmy ze byla... ;)

    No to moze byc klopot w wyciaganiu prawnych konsekwencji.
    Predzej juz chyba o obiciu mordy za wtykanie nosa w nieswoje sprawymozna by
    pomyslec...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-03-07 13:12:28
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Johnson pisze:

    > Więc zapomnij.

    Wiec rozumiem ze gdyby to napisala jakas inna osoba mozna to podciagnac
    pod pomowienie? Kwestia czy to prawda... sam juz nie wiem ;/

  • 9. Data: 2009-03-07 13:20:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KK pisze:

    > Wiec rozumiem ze gdyby to napisala jakas inna osoba mozna to podciagnac
    > pod pomowienie? Kwestia czy to prawda... sam juz nie wiem ;/

    Nie, nie o to chodzi. Lepiej nie zadawać się z byłymi w żaden sposób :)
    Szkoda nerwów i pieniędzy.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 10. Data: 2009-03-07 13:37:08
    Od: KK <kamil_krol@TNIJTO_wp.pl>

    Johnson pisze:

    > Nie, nie o to chodzi. Lepiej nie zadawać się z byłymi w żaden sposób :)
    > Szkoda nerwów i pieniędzy.

    Ale pytanie bylo czy można wyciagnac wobec takiego zachowania jakies
    konsekwencje prawne?