  • 1. Data: 2002-06-26 07:03:06
    Temat: radio w Lanosie - help
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    witam

    dokupilem do lanosa 1,4 radioodtwarzacz CD PHILIP DC-928

    i wszystko bylo ok przez 3 miechy .

    Teraz mam taki objaw ze jak wyłącznm nieraz radio i zdejmuję panel - to
    jakby sie jakis
    przekaźniczek zawieszal bo ponownie radia nie moge juz wlączyć !!!

    Dopiero jak wyjme bezpiecznik (F6 - 10A radiomagnetofon AUDIO B+) z tej
    bocznej skrzyneczki po lewej stronie przy podlodze i
    wcisnę go spowrotem to zaczyna radio grać !!!

    Czy moze wie ktos co i gdzie pomajstrowac ?

    dzieki za wszelkie info i sugestie !

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl

  • 2. Data: 2002-06-26 08:20:10
    Temat: Re: radio w Lanosie - help
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witaj,

    Prawnicy chętnie Ci pomogą, tym brdziej że wielu z nich
    inżynierami elektronikami jest... ;-)

    Pzdr,
    Bam

  • 3. Data: 2002-06-26 10:54:11
    Od: "Rogas" <r...@s...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > tej bocznej skrzyneczki po lewej stronie przy podlodze i
    > wcisnę go spowrotem to zaczyna radio grać !!!
    >
    > Czy moze wie ktos co i gdzie pomajstrowac ?

    W sadzie i na policji pytales ?
    NTG

    ---
    Rogas

  • 4. Data: 2002-06-26 11:02:26
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Naprawde nie wiem - czy ludzie nie czytają choć _nagłówków_ z listy, nim cos
    takiego palną? Poza tym .prawo, jest dosyć jednoznaczne, bo to, że półmózgi
    nastoletnie na x-muze regularnie wpadają z tekstami typu " Eminem jest
    zajebisty, nie?" "Lubicie trans bardziej czy hałs? Powiedzcie.." itp, to
    ghdzieś tam rozumiem - dziesiejszy system edukacji...

    Depi.

  • 5. Data: 2002-06-26 19:37:30
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Jun 2002, Depilator wrote:

    >+ Naprawde nie wiem - czy ludzie nie czytają choć _nagłówków_ z listy, nim cos
    >+ takiego palną?

    Czasem się kliknie lub naciśnie ENTER kiedy kursor jest nie tam
    gdzie powinien. Jak ktoś przypadkiem szybciej pisze niż czyta to
    *z rzadka* "takie coś" może się przytrafić !
    Oczywiście powarczeć należy, popieram ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd