  • 1. Data: 2002-06-25 21:15:37
    Temat: Doświadczenie
    Od: "Phobos" <d...@y...com>

    Witam grupowiczów!

    Mam za sobą elektronikę na polibudzie we Wrocławiu (ostatni rok 7 lat temu)
    i w tym czasie za wszelką cenę chciałem nabrać doświadczenia praktycznego w
    tym kierunku nie imając się bardzo różnych zajęć związanych z tym
    kierunkiem. Służyłem swoją pomocą w kilku przedsiębiąrstwach, mając
    nadzieję, że zyskam przez to niezbędne doświadczenie w zawodzie. Często
    wykonywałem różne prace (warte kilkaset złotych) za darmo. Nie myliłem się,
    przydało się...
    Czy kierunek prawa opiera się na podobnych zasadach?
    Czy student prawa (i aplikant) chce nabierać doświadczenia uczestnicząc w
    rozprawach sądowych bezinteresownie?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2002-06-26 22:52:03
    Temat: Re: Doświadczenie
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Phobos" <d...@y...com> wrote in message news:3d18dd7c@news.vogel.pl...
> [...]
    > Czy kierunek prawa opiera się na podobnych zasadach?
    > Czy student prawa (i aplikant) chce nabierać doświadczenia uczestnicząc w
    Wielu pewnie by chcialo, ale nie istnieje taka mozliwosc. Student, a nawet
    absolwent prawa w swietle obowiazujacych przepisow nie moze podejmowac sie
    reprezentowania ludzi przed sadem, nawet za darmo. A szkoda, bo mysle ze i
    wielu ludzi, ktorych zwyczajnie nie stac na fachowa a droga pomoc prawna z
    checia by z takiej mozliwosci korzystalo.
    Pozdrawiam,
    Marta