  • 1. Data: 2002-06-26 07:35:41
    Temat: Re: Spis i po spisie
    Od: Remek <b...@p...onet.pl>

    > Pierwszy raz sie z tym spotkales. Przeciez to standard w spoldzielniach,
    > ktore naliczaja niektore oplaty w zaleznosci od ilosci osob.

    Witam

    Dzieki za Re.

    Rozumiem ze spoldzielnia ma prawo do poznania ilosci osob zamieszkujacych
    dany lokal ale chodzilo mi jednak o cos innego. Mianowicie czy dane ktore
    zostaly niedawno niejako pobrane od nas w trakcie spisu moga byc
    udostepniane spoldzielniom jezeli tak to w jakiej postaci?

    Bo dziwnym zbiegiem okolicznosci (a moze nie...) zainteresowali sie tym
    nagle i za taka moca (prawna) tuz po spisie.

    Pzdr.
    Remek