  • 1. Data: 2004-05-21 20:05:11
    Temat: rada miasta absurdalne postanowienia
    Od: leon <L...@i...pl>

    Witam.

    Jako usmiech podam sytuacje jaka zafundowala nam nasza wspaniala Rada
    miasta w miescie XXX. Otzo postanowila opodatkowac powierzchnie dachow i
    ogrodkow przydomowych. A dlaczego ?? WYjasnienie jest fascynujace.
    Wyjasniaja ze woda splywajaca do kanalizaji zatykach odplywy ktore trzeba
    czyscic oraz konserwowac sama kanalizacje. Co jak co ale jak to uslyszalem
    to slow mi zabraklo. Jak pozniej sie okazalo po prostestach mieszkancow
    same platnosci przeniesionoo tylko na firmy. A teraz taka ciekawostka czy
    mieli prawo cos takiego uchwalac?? Moze ktos bedzie wiedzal.

    leon

  • 2. Data: 2004-05-24 08:47:59
    Temat: Re: rada miasta absurdalne postanowienia
    Od: "Garfield" <g...@f...onet.pl>

    Użytkownik "leon" <L...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > same platnosci przeniesionoo tylko na firmy. A teraz taka ciekawostka czy
    > mieli prawo cos takiego uchwalac?? Moze ktos bedzie wiedzal.

    ZTCW, to w niektorych miejscach takie podatki istnieja od dawna.
    Ponoc w Belgii tak jest, podatek od dachu... :-)

    --
    garf -- Piotr Zielinski pozdrawia -- Warszawa
    g...@f...onet.pl, GG 4628417, tlen: d...@t...pl ,