eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytanko o wynajem powierzchni biurowej › pytanko o wynajem powierzchni biurowej
  • Data: 2003-07-22 09:34:04
    Temat: pytanko o wynajem powierzchni biurowej
    Od: "Zhan" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Interesuje mnie czy firma wynajmujaca powierzchnie biurowe ma obowiazek zapewnienia w
    tych biurach
    "biurowych" warunkow pracy. Chodzi mi konkretnie o temperature. Sprawa wyglada tak,
    firma w ktorej
    pracuje wynajmuje w budynku dwa pomieszczenia. Jedno magazynowe i jedno biurowe. To
    biurowe jest
    sporo drozsze no bo jest "biurowe". Niestety w tym biurze panuja obecnie "nie
    biurowe" temperatury
    czyli np w tej chwili jest 35.2 st. W zwiazku z tym szefostwo moje planuje montaz
    klimatyzacji,
    jednoczesnie wystepujac do administracji z prosba o refundowanie kosztow montazu.
    Niestety ze
    wstepnych rozmow wynika, ze nie bardzo garna sie do zwracania kosztow tej badz co
    badz inwestycji w
    ich biuro. Czy mozna uzyc jakiegos argumentu, ktory sklonilby ich do zwrotu
    przynajmniej czesci
    kosztow? Czy moze wynajmujac powierzchnie biuowe administracja pozbywa sie obowiazku
    zapewniwnia
    odpowiednich warunkow w tych biurach?

    pozdrawiam
    Artur


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1