  • 1. Data: 2003-07-22 09:34:04
    Temat: pytanko o wynajem powierzchni biurowej
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    Witam,

    Interesuje mnie czy firma wynajmujaca powierzchnie biurowe ma obowiazek zapewnienia w
    tych biurach
    "biurowych" warunkow pracy. Chodzi mi konkretnie o temperature. Sprawa wyglada tak,
    firma w ktorej
    pracuje wynajmuje w budynku dwa pomieszczenia. Jedno magazynowe i jedno biurowe. To
    biurowe jest
    sporo drozsze no bo jest "biurowe". Niestety w tym biurze panuja obecnie "nie
    biurowe" temperatury
    czyli np w tej chwili jest 35.2 st. W zwiazku z tym szefostwo moje planuje montaz
    klimatyzacji,
    jednoczesnie wystepujac do administracji z prosba o refundowanie kosztow montazu.
    Niestety ze
    wstepnych rozmow wynika, ze nie bardzo garna sie do zwracania kosztow tej badz co
    badz inwestycji w
    ich biuro. Czy mozna uzyc jakiegos argumentu, ktory sklonilby ich do zwrotu
    przynajmniej czesci
    kosztow? Czy moze wynajmujac powierzchnie biuowe administracja pozbywa sie obowiazku
    zapewniwnia
    odpowiednich warunkow w tych biurach?

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2003-07-22 09:48:10
    Temat: Re: pytanko o wynajem powierzchni biurowej
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Zhan napisał:

> [...]
    przynajmniej czesci
    > kosztow? Czy moze wynajmujac powierzchnie biuowe administracja pozbywa sie

    Wynamujący nic nie musi oprócz udostępnienia pomieszczenia jeżeli w
    umowie sie do niczego innego nie zobowiązuje.
    A co macie zapisane w umowie najmu?

    Ba.. moga nie zgodzic sie na zamontowanie klimatyzacji, zwłaszcza jeżeli
    to jest pełna klima - z wylotem na zewnatrz (dziura w ścianie) itp itd.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-07-22 10:09:16
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ba.. moga nie zgodzic sie na zamontowanie klimatyzacji, zwłaszcza jeżeli
    > to jest pełna klima - z wylotem na zewnatrz (dziura w ścianie) itp itd.

    :(((((
    w umowie nie ma slowa na ten temat... a montaz jest na tyle permanentny, ze wymaga
    "zniszczenia"
    okna... ale chyba administracja nie bedzie protestowac bo w tym budynku polowa biur
    ma tak
    zamontowana klime...
    w kazdym razie dzieki

    pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2003-07-22 10:15:47
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Zhan" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ze wymaga "zniszczenia"
    > okna... ale chyba administracja nie bedzie protestowac bo w tym budynku

    A tak poza tym tone ma innych lokali w miescie ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-07-22 10:20:27
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    > A tak poza tym tone ma innych lokali w miescie ?

    na pewno sa... ale przeprowadzka to nie takie hop-siup... tym bardziej, ze na
    poczatku roku sie tu
    sprowadzilismy... niestety w zime nikt nie pomyslal o wybadaniu jakie warunki beda
    latem

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-07-22 11:25:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    na poczatku roku sie tu
    > sprowadzilismy... niestety w zime nikt nie pomyslal o wybadaniu jakie

    Tym bardziej lepiej przeprowadzic sie wczwsniej...

    Boguslaw