  • 1. Data: 2003-07-06 09:54:36
    Temat: pytanko, kto zna odpowiedź ?
    Od: "Stokrotka" <j...@w...pl>

    czy po zdaniu licencjata i dołączeniu ksera dyplomu do akt osobowych
    pracownika - pracodawca ma obowiązek wynagrodzić go w jakiś sposób ..
    dodam, że miałam urlop szkoleniowy na naukę
    pozdrawiam
    Stokrota

  • 2. Data: 2003-07-06 10:14:38
    Temat: Re: pytanko, kto zna odpowiedź ?
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy po zdaniu licencjata i dołączeniu ksera dyplomu do akt osobowych
    > pracownika - pracodawca ma obowiązek wynagrodzić go w jakiś sposób ..
    > dodam, że miałam urlop szkoleniowy na naukę

    hehe, chciałabyś medal czy co?

    pozdrawiam
    erbe

  • 3. Data: 2003-07-06 10:15:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Stokrotka wrote:
> [...]
    ..
    > dodam, że miałam urlop szkoleniowy na naukę

    Obowiazku to raczej nie ma, tak jak ty nie masz obowiazku miec
    wyzszego wyksztalcia.

  • 4. Data: 2003-07-06 12:35:18
    Temat: Odp: pytanko, kto zna odpowiedź ?
    Od: "luka" <l...@w...pl>

    a ja wczoraj zjadłem 3 hamburgery i wypiłem 10 piw.
    będzie nagroda ?

    a tak poważnie
    jak pracodawca się doczyta jakich mądrali ma w firmie
    to nie będzie nagrody tylko wyrzuci na pysk.
    domyślnie zapowiadają się kłopoty.

    Użytkownik Stokrotka <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:be8ra5$ecv$...@n...news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2003-07-06 15:04:10
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > czy po zdaniu licencjata i dołączeniu ksera dyplomu do akt osobowych
    > pracownika - pracodawca ma obowiązek wynagrodzić go w jakiś sposób ..
    > dodam, że miałam urlop szkoleniowy na naukę
    > pozdrawiam

    Przeczytaj umowę, jaką miałaś zawartą z pracodawcą na podnoszenie
    kwalifikacji (czyt. wykszałcenia). Na podstawie tej umowy miałaś
    zagwarantowane urlopy szkoleniowe, zobacz, czy nie ma tam zapisu w rodzaju
    "w przypadku ukończenia studiów z wynikiem bardzo dobrym pracownikowi
    przysługuje jednorazowa premia uznaniowa" lub coś w tym rodzaju:-)
    Przepisy "same z siebie" nie zobowiązują pracodawcy do przyznawania nagród
    pracownikom za podnoszenie kwalifikacji i/lub wykształcenia.
    pozdrawiam:)
    ewcia