  • 1. Data: 2003-07-05 22:05:25
    Temat: ryczaltowe oplaty za ogrzewanie w blokach
    Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl>

    mieszkam w bloku spoldzielczym w ktorym 2 lata temu zalozono podzielniki
    ciepla na kaloryfery
    w zeszlym roku po odczycie podzielnikow mialem do zaplacenia ok 1500 zl za
    rok
    a w tym roku nie bylo nikogo w domu i odczytu nie bylo a spoldzielnia
    naliczyla koszty ogrzewania tzw ryczaltem i wyszlo 2500 zl/za rok - czyli
    mam doplacic 1000 zl
    inni lokatorzy ktorzy mieli odczyty podzielnikow maja nadplaty rzedu 200 zl
    w stosunku do poprzedniego roku... czyli tansze ogrzewanie
    ja natomiast mam drozej i to drastycznie drozej

    czy ktos z grupowiczow mial podobny problem?
    jak skutecznie nalezy reklamowac wyliczenia aby byly zdroworozsadkowe a nie
    wyssane z palca?

    prosze o wszelkie uwagi
    pozdr
    maciej