  • 1. Data: 2002-02-05 21:09:03
    Temat: pytanko
    Od: "Maro" <m...@w...pl>

    czy ktoś mógłby mnie poinformować jak to jest z płaceniem akcyzy za alkohol.
    Planuję otwarcie sklepu spożywczego, oczywiście z alkoholem. Gdzie załatwia
    się pozwolenie i jakie są stawki opłat.
    dzięki
    Marek

  • 2. Data: 2002-02-06 00:17:55
    Temat: Re: pytanko
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 5 Feb 2002, Maro wrote:

    > Planuję otwarcie sklepu spożywczego, oczywiście z alkoholem. Gdzie załatwia
    > się pozwolenie i jakie są stawki opłat.

    W Urzędzie Miejskim, wydziale do spraw gospodarczych (musisz zaznaczyć że
    chodzi o koncesję dla placówek detalicznych - alkohol spożywany poza
    miejscem zakupu).

    ZTCW, opłata za koncesję na sprzedaż napojów poniżej 20% wynosi jakieś 200
    euro za rok, powyżej 20% - 500 euro, ale nie cytuj mnie, bo informacje mam
    z prasy lokalnej i do tego dotyczą one pubów, a nie sklepów.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-02-06 08:41:07
    Od: "Maro" <m...@w...pl>

    oczywiście chodzi o koncesje. Dzięki za info. Z tego co wiem stawki w
    sklepach są dużo wyższe.
    pozdrawiam