  • 1. Data: 2002-02-05 20:18:53
    Temat: WOLONTARIAT?
    Od: "olo" <z...@f...onet.pl>

    Witam.
    Jakie warunki trzeba spelnic (jakies badania lekarskie, umowa itp.), zeby
    legalnie byc wolontariuszem np. w osrodkach pomocy dla uposledzonych. (tak
    zeby mi pracodawca mogl wypisac papiery potwierdzające moja praktyke).

    Pozdrawiam
    Aleksander

  • 2. Data: 2002-02-06 00:12:36
    Temat: Re: WOLONTARIAT?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 5 Feb 2002, olo wrote:

> [...]
    > legalnie byc wolontariuszem np. w osrodkach pomocy dla uposledzonych. (tak
    > zeby mi pracodawca mogl wypisac papiery potwierdzające moja praktyke).

    Wolontariat nie jest umową o pracę (nie można pracować za darmo), więc nie
    wymaga ani obowiązkowych badań, ani umowy na piśmie. ZTCW to najpierw
    przechodzisz kilkutygodniowy kurs - o szczegółach poczytaj na
    www.wolontariat.org.pl.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-02-06 11:42:26
    Od: "Buker" <m...@w...pl>

    Użytkownik "olo" <z...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Aleksander
    >
    > Z tym jest problem, ponieważ jak dotąd instytucja woluntariatu nie
    została prawnie uregulowana. Dochodzi wręcz do traktowania woluntariuszy
    jako osób pracujących na czarno.